ალდაგის საერთაშორისო რეიტინგი გაუმჯობესდა
საერთაშორისო სარეიტინგო კომპანია AM Best-მა ალდაგის ფინანსური სიძლიერის რეიტინგი (Financial strength rating) გააუმჯობესა და B დან B+, ხოლო საკრედიტო რეიტინგი bb+დან bbb- მიანიჭა.
ალდაგის საკრედიტო რეიტინგი, დღევანდელი მდგომარეობით, საქართველოს საკრედიტო რეიტინგზე (BB) მაღალია.
AM Best-ის შეფასებით, ალდაგის საკრედიტო რეიტინგი მის ფინანსურ სიძლიერეზე, საოპერაციო დასაწარმოო რისკების ეფექტურობასა და წარმატებულ ანდერაიტინგზე მიუთითებს.
„AM Best იმედოვნებს, რომ ალდაგი შეინარჩუნებს რისკზე მორგებული კაპიტალიზაციის უმაღლეს დონეს, რომელიც განპირობებულია კაპიტალის ადეკვატურობითა და ანდერაიტინგის მენეჯმენტის კარგი პრაქტიკით, რომელიც იზომება Best-ის კაპიტალის ადეკვატურობის კოეფიციენტით (BCAR),“ - წერს სააგენტო.
რეიტინგის გაუმჯობესებით ალდაგი გადავიდა Investment Grade საფეხურზე, რაც კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს, რომ ალდაგი საერთაშორისო ბაზარზე სანდო პარტნიორია.
“მოხარული ვართ, რომ ალდაგის საერთაშორისო რეიტინგი, ისეთი ავტორიტეტული სარეიტინგოკომპანიისგან, როგორიცაა AM Best, კიდევ ერთხელ გაუმჯობესდა. სააგენტოს შეფასებით, კომპანიისფინანსური სიძლიერის რეიტინგი B+_ით განისაზღვრა, ხოლო საკრედიტო რეიტინგი bbb- _ით. ეს არის ჩვენიკომპანიის კიდევ ერთი, დიდი, წარმატება საერთაშორისო ბაზარზე, რაც ადასტურებს ალდაგის ლიდერპოზიციებს და ხაზს უსავმს, რომ არის სანდო პარტნიორი ადამიანებისა და ბიზნესებისთვის. რეიტინგებისგაუმჯობესება ნათლად გამოხატავს ორგანიზაციის სტრატეგიულ ხედვას, ეფექტიან მენეჯმენტს და რა თქმაუნდა, ჩვენი გუნდის პროფესიონალიზმს,” - გიორგი ბარათაშვილი, ალდაგის გენერალური დირექტორი;
ალდაგი საქართველოს სადაზღვევო ბაზარზე ყველაზე მაღალი საკრედიტო რეიტინგის მქონე სადაზღვევოკომპანიაა და თანამშრომლობს ისეთ უმსხვილეს გადამზღვეველ კომპანიებთან, როგორებიცაა: Polish Re, Hannover Re, Axis Re SE, Swiss Re, Trans Re.
AM Best-ის შესახებ:
AM best 1899 წელს დაფუძნებული გლობალური საკრედიტო სარეიტინგო კომპანიაა, რომლის სათავო ოფისიამერიკაში მდებარეობს. AM Best სპეციალიზიდება სადაზღვევო საქმიანობაზე და წარმოდგენილია 100-ზემეტ ქვეყანაში, რეგიონული ოფისებით ლონდონში, ამსტერდამში, დუბაიში, ჰონკონგში, სინგაპურსა დამეხიკოში. AM Best დაახლოებით 16,000 სადაზღვევო კომპანიის კრედიტუნარიანობას აფასებს გლობალურად.
ალდაგის შესახებ:
ალდაგი 1990 წელს დაფუძნდა და ერთ-ერთი პირველი კერძო კომპანია საქართველოში. 2024 წლისთვის ისსადაზღვევო ინდუსტრიის ლიდერად რჩება 100 000- ზე მეტი დაზღვეული მომხმარებლით და 30%-იანიბაზრის წილით. ალდაგი საქართველოსა და კავკასიის რეგიონში აღიარებულია საუკეთესო სადაზღვევოკომპანიად (Euromoney, World Finance, Global Brand Magazine). 2020 წელს მიღებული აქვს Global Compact Georgia სოციალური პასუხისმგებლობის ჯილდო ინოვაციების დანერგვისთვის. 2022 წელს ალდაგმაგადაზღვევის მიმართულება დააფუძნა, რითაც საქართველოში შექმნა პირველი პრეცედენტი, როდესაცსადაზღვევო კომპანია ორივე სეგმენტში - დაზღვევისა და გადაზღვევის სეგმენტებშია წარმოდგენილი. ალდაგი წარმოდგენილია ქონებისა და პასუხისმგებლობის (Property and Casualty (P&C) დაზღვევის ბიზნესშიდა მომხმარებელს სთავაზობს 80-ზე მეტ საცალო და კორპორატიულ სადაზღვევო პროდუქტს. ალდაგისადაზღვევო კომპანიებს შორის ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული ბრენდია. კომპანია 500-მდეთანამშრომელს ასაქმებს და საქართველოში ერთ-ერთ ყველაზე თანამშრომლებზე ორიენტირებულ კომპანიად რჩება.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
11.07.2025.18:00
Escapers • ესქეიფერები ტურისტული კომპანიაა, რომელიც 2023 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე. მეტი ინფორმაციისთვის Business Insider Georgia კომპანიის გაყიდვების ხელმძღვანელს ანი კეკელიას ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
ტურისტული კომპანია „ესქეიფერები“ 2023 წლის ზაფხულიდან ოპერირებს გამყვანი ტურიზმის მიმართულებით. კომპანია გაერთიანებულია All Travel Services-ის ჰოლდინგში, რომელიც 12 წელზე მეტია წარმატებით საქმიანობს ავიაციისა და ტურიზმის სფეროში. ჰოლდინგში ასევე შედის:
• ATS Ground Handling – საავიაციო სერვისები;
• Georgian Travel Club – შემომყვანი ტურიზმი;
• QRENT – მანქანების გაქირავება.
„ესქეიფერები“ სთავაზობს მომხმარებლებს სრულ სერვისს უცხოეთში მოგზაურობისთვის:
• ავიაბილეთები;
• სასტუმროების დაჯავშნა;
• ტრანსფერები;
• დაზღვევა;
• ღონისძიებების ბილეთები;
• ტურისტული პაკეტები;
• თემატური ტურები და კრუიზები.
ჩვენ ვქმნით არასტანდარტულ, ინდივიდუალურად მორგებულ, შთამბეჭდავ გამოცდილებებს, „ესქეიფერების“ მიზანია გაამარტივოს, გააბედნიეროს და გაამრავალფეროვნოს მოგზაურობის პროცესი.
როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?
ტურისტული ბაზარი აქტიურად აღდგა პანდემიის შემდგომ და მოთხოვნაც გაიზარდა. მოგზაური ეძებს უსაფრთხოებას და სიმარტივეს. სწორედ ამაზეა ჩვენი კომპანია ორიენტირებული.
მოთხოვნა ძირითადად მოდის შემდეგ სეგმენტებზე:
• ახალგაზრდები და სტუდენტები;
• ოჯახები;
• კორპორატიული ჯგუფები;
• მაღალი შემოსავლის მქონე მოგზაურები.
„ესქეიფერების“ მრავალფეროვანი შეთავაზებები და მოქნილი პირობები მაქსიმალურად პასუხობს ბაზრის მოთხოვნებს. მომხმარებელთა კმაყოფილება, განმეორებითი ჯავშნები და რეკომენდაციები არის ამის ნათელი დასტური.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
ჩვენი ძირითადი კონკურენტული უპირატესობები არის:
• ჰოლდინგური რესურსი და გამოცდილება – გვაძლევს სტაბილურობასა და პროფესიონალურ მხარდაჭერას;
• მაღალი ხარისხის ინდივიდუალური სერვისი – ყოველი ტური მაქსიმალურად მორგებულია მომხმარებელზე;
• 24/7 კონსულტაცია – მუდმივი კომუნიკაცია მოგზაურებთან;
• ინოვაცია – ციფრული არხების და თანამედროვე ტექნოლოგიების ინტეგრაცია;
• სოციალური პასუხისმგებლობა – მდგრადი და ეთიკური ტურიზმის მხარდაჭერა;
• ექსკლუზიური პარტნიორები – სანდო პარტნიორები და განსაკუთრებული შეთავაზებები.
ეს მიდგომა საშუალებას გვაძლევს ვიყოთ გამორჩეული არამხოლოდ სერვისით, არამედ ღირებულებებითაც.
როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?
ჩვენი სტრატეგიული ხედვა მიმართულია გაფართოებაზე. მომავალში ვგეგმავთ:
• ახალი მიმართულებების დამატება — მათ შორის, ნაკლებად პოპულარულ მაგრამ საინტერესო ქვეყნებში;
• ინოვაციური ტურისტული პროდუქტების შექმნა — თემატური, გამაჯანსაღებელი, ჯგუფური და კრეატიული ტურები;
• ციფრული სერვისების გაუმჯობესება – ონლაინ დაჯავშნის პლატფორმის განვითარება;
• მრავალფეროვანი B2B პარტნიორობების გაფართოება – საერთაშორისო გამოფენებში მონაწილეობის გზით.
თანამედროვე და შინაარსით მდიდარი ტურიზმი არამარტო მოგზაურის, არამედ ქვეყნის განვითარების ნაწილია – ამ მიმართულებითაც ვაგრძელებთ მუშაობას.
ჩვენ გვჯერა, რომ „ესქეიფერები“ იქცევა რეგიონში ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან მოთამაშედ გამყვანი ტურიზმის სფეროში.
აღსანიშნავია, რომ კომპანიის მთავარი მიზანი თითოეული მომხმარებლის კეთილგანწყობა და სანდოობაა.