ახალი თიბისი ბარათებით Black Friday-ზე შეიძენთ უფრო მეტს, ვიდრე სხვა დროს
თიბისი, როგორც მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდი, მუდმივად ითვალისწინებს მათ სურვილებსა და საჭიროებებს, განსაკუთრებით კი, ისეთ დღეებსა და თარიღებში, რომელსაც მოუთმენლად ელიან.
ერთ-ერთი ასეთი თარიღი 28 ნოემბერი, Black Friday-ია, დღე, როდესაც თითქმის ყველა მაღაზიაში ფასდაკლებებით სარგებლობთ. თიბისი კი, ყოველ წელს, ტრადიციულად, განსაკუთრებულ შეთავაზებებს გიმზადებთ და გაძლევთ შესაძლებლობას, შეიძინოთ უფრო მეტი, ვიდრე სხვა დროს.
28 ნოემბერს, ახალი თიბისი ბარათის, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებისა და ერთგული საკრედიტო ბარათების მფლობელები, საქართველოს მასშტაბით, 100-მდე ობიექტში, არსებულ ფასდაკლებებთან ერთად, დამატებით სარგებელსაც მიიღებენ და ქეშბექ შეთავაზებებით ისარგებლებენ. მომენტალურად დაიბრუნებენ გადახდილი თანხის გარკვეულ ნაწილს, რადგან მაქსიმალურად ისარგებლონ ყველაზე მასშტაბური ფასდაკლების დღით და იყიდონ უფრო მეტი, ვიდრე სხვა დროს.
ტრადიციულად მრავალფეროვანი იქნება თიბისის შერჩეული ობიექტების კატეგორიებიც- ტანსაცმელი, ფეხსაცმელი, პარფიუმერია, თავის მოვლა, აქსესუარები - მნიშვნელობა არ აქვს, რის შეძენას დაგეგმავთ, თიბისის ბარათებით Black Friday-ზე დაზოგავთ უფრო მეტს.
დაელოდეთ, პარტნიორი ობიექტების ჩამონათვალს და მოამზადეთ სურვილების სია 28 ნოემბრისთვის.
თუ ახალი თიბისი ბარათები ჯერ არ გაქვთ, აიღეთ ონლაინ 30 წამში, ფიზიკურ ფილიალებში მისვლისა და ზედმეტი დროის ხარჯვის გარეშე, რადგან Black Friday-სთვის მოსამზადებლად სულ ცოტა დრო რჩება!
იმ შემთხვევაში კი, თუ Black Friday-ის სურვილების სიისთვის თანხა არ გყოფნით, დაიმტკიცეთ ერთგული საკრედიტო ბარათის ლიმიტი ონლაინბანკიდან.
სხვა სიახლეები
სამომავლოდ ვგეგმავთ ასორტიმენტის გაფართოებას - „ოდლისი“
17.11.2025.14:00
შვეიცარიული ტექნოლოგიით, ადგილობრივი რძისგან დამზადებული ყველი ,,ოდლისი" ქართველ მომხმარებლებში და უცხოელ ტურისტებში ძალიან დიდი პოპულარობით სარგებლობს. კომპანიის თანადამფუძნებელი მაკა გიორგანაშვილი Business Insider Georgia- თან ამბობს რომ შემოდგომის სეზონი „ოდლისისთვის“ საკმაოდ დატვირთულია.
„დატვირთვა ნამდვილად დიდია, ბევრი სტუმარი გვყავს. ზაფხული საკმაოდ აქტიური იყო, თუმცა შემოდგომის სეზონი კიდევ უფრო დატვირთული აღმოჩნდა. ქართველები ხშირად გვსტუმრობენ, თუმცა ყველის ტურს ძირითადად უცხოელი სტუმრები ირჩევენ. ქართველ სტუმრებს კი უფრო უყვართ ჩვენს ყველის ბარში მოსვლა, ყველისა და ღვინის დაგემოვნება. ტურში ქართველებიც გვყოლია, თუმცა ყველაზე დიდი ინტერესი მაინც უცხოელების მხრიდან მოდის “, - ამბობს მაკა გიორგანაშვილი.
ყველის ტური რამდენიმე ეტაპს მოიცავს და გულისხმობს როგორც „ოდლისის“ ისტორიის გაზიარებას სტუმრებისთვის, ისე საწარმოს დათვალიერებას.
„სტუმრებს ტურს ჩვენი შვილები უტარებენ და უზიარებენ ისტორიას თუ როგორ დავიწყეთ საქმიანობა. შემდეგ ვაჩვენებთ საწარმოს და ვუხსნით, როგორ მზადდება ყველი, რამდენი ტიპის ყველს ვაწარმოებთ და როგორ ვუვლით თითოეულს. ამის შემდეგ ვუზიარებთ, როგორ გაიხსნა ჩვენი ყველის ბარი. ტური ბარში დეგუსტაციით სრულდება, სადაც სომელიე სტუმრებს ურჩევს, რომელ ღვინოსთან რომელი ყველი უნდა დააგემოვნონ. ბოლოს სტუმრები ლამაზად გაწყობილ სუფრასთან იკავებენ ადგილს და ყველისა და ღვინის დაგემოვნებას აგრძელებენ “, - აცხადებს კომპანიის თანადამფუძნებელი.
„ოდლისი“ ამჟამად აწარმოებს სამი ტიპის ყველს: მაგარს, ნახევრად მაგარს და რბილს. რაც შეეხება გემოს, ასორტიმენტი მოიცავს 33 გემოს, რომლის გაზრდაც სამომავლოდ იგეგმება.
„ამჟამად გვაქვს 33 გემო, თუმცა ახალი წლის შემდეგ რამდენიმე ახალი გემოს დამატებას ვგეგმავთ, ამ საკითხზე აქტიურად ვმუშაობთ “, - აღნიშნავს მაკა გიორგანაშვილი.