45 000-ზე მეტ პროდუქტზე წლის ყველაზე დიდი ფასდაკლება - „გორგიაში“ მასშტაბური აქციები ხვალიდან იწყება
11 ივლისიდან „გორგიაში“ წლის გრადიოზული ფასდაკლებები იწყება, რომელიც 45 000-ზე მეტ პროდუქტზე გავრცელდება.
ჰიპერმარკეტების ყველაზე მასშტაბური ქსელი ამიერკავკასიაში – „გორგია“, რომელიც უკვე 27 წელია საქართველოში და მის ფარგლებს გარეთ აერთიანებს მშენებლობის, რემონტისა და სახლის მოწყობის ათასობით პროდუქტს, მომხმარებლებს იუბილესთან დაკავშირებით უპრეცედენტო შეთავაზებას სთავაზობს.
11 ივლისიდან „გორგიაში“ იწყება წლის ყველაზე დიდი ფასდაკლება, რომელიც შეეხება ყველა ძირითად მიმართულებას. პროდუქციის ფასები შემცირდება 76%-მდე, რაც მნიშვნელოვნად გაამარტივებს ხარჯებს მათთვის, ვინც ეძებს ხარისხიან პროდუქციას საუკეთესო პირობებით.
ფასდაკლება ვრცელდება შემდეგ კატეგორიებზე:
როგორც კომპანიის საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯრმა, ნინა ოქროპირიძემ განაცხადა, წლევანდელი ფასდაკლება ისტორიულად ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური იქნება და მიზნად ისახავს რომ, მომხმარებლებმა უფრო მარტივად დაგეგმონ სახლის განახლება, რემონტი ან ტექნიკის შეძენა.
„გორგია“ წლებია ახდენს ბაზრის ტრანსფორმაციას რეგიონში და ხელს უწყობს ხარისხიანი პროდუქციის ხელმისაწვდომობას. კომპანია მუდმივად ცდილობს მომხმარებლის საჭიროებებზე მორგებულ გადაწყვეტილებებს და ფასდაკლების პოლიტიკას, რაც კიდევ ერთხელ აისახება მიმდინარე შეთავაზებაში.
ფასდაკლებები გავრცელდება როგორც ფიზიკურ ჰიპერმარკეტებზე, ისე ონლაინ მაღაზიაში, რაც უზრუნველყოფს კიდევ უფრო ფართო წვდომას ნებისმიერი ლოკაციიდან.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
11.07.2025.05:01
ქართული მობილური ოპერატორი სელფი მობაილი, რომელიც 1.42 მილიონ აბონენტს ემსახურება, ევროპაში მოგზაურობისას ინტერნეტით სარგებლობის გამარტივებისთვის, მომხმარებლებს სთავაზობს განახლებულ პირობებს როუმინგზე. ისარგებლე სელფის როუმინგით ევროპაში ყოფნისას და მიიღე სპეციალური ფასი 2025 წლის 30 სექტემბრამდე:
იაფი ფასის გარდა, სელფის როუმინგით სარგებლობისას, შენ იღებ დამატებით ბონუსებს: ინტერნეტის გახარჯვის გარეშე სარგებლობ Google Maps -ით და აგზავნი ტექსტურ შეტყობინებებს Whatsapp -ითა და Facebook Messenger -ით. ბონუსებით სარგებლობა შეგიძლია შეთავაზების გააქტიურებიდან 30 დღის განმავლობაში, იმის მიუხედავად, დაგრჩა თუ არა მეგაბაიტები ბალანსზე/პაკეტზე.
მოგზაურობისას, სადაც ყველაფერი დეტალურად დაგეგმილია, ყველაზე ნაკლებად, მოულოდნელი გართულებები გვჭირდება. ისეთი უსიამოვნებები, როგორებიცაა: საზოგადოებრივიWiFi -ის უსაშველოდ რთული პაროლი, ციფრული თაღლითობა, ან ადგილობრივი სიმბარათის მოუქნელობა, არცთუ იშვიათია. სწორედ ასეთ არასასიამოვნო სიურპრიზებს და მათი თავიდან არიდების გზას ეძღვნება სელფის ახალი სარეკლამო კამპანია: