გემო ქვეყნის ყველა კუთხიდან: გამორჩეული ქართული კერძები Glovo-ზე
საქართველოში სამზარეულო მხოლოდ ტრადიცია კი არა, კულტურა და ყოველდღიური სიხარულია. Glovo-ს აპლიკაციით სულ რამდენიმე დაწკაპუნებაში შეგიძლიათ დააგემოვნოთ მონატრებული გემოები და კვლავ დაბრუნდეთ მშობლიურ სოფელში, ბებიას გაწყობილ სუფრასთან.
ამ დროისთვის, Glovo-ზე ყველაზე პოპულარული ქართული რესტორნებია:
ცხადია, არც ერთი ქართული გემო არ არის სრულყოფილი ქართული ღვინის გარეშე. ყველაზე დიდი არჩევანს კი „8000 მოსავალში“ აღმოაჩენთ. აქ სასმლის ყოველი წვეთი ასახავს ჩვენი ქვეყნის ისტორიასა და ჩვენი მიწის სიძლიერეს.
Glovo-ზე არა მხოლოდ ცნობილი რესტორნები დაგხვდებათ, არამედ ბევრი სხვადასხვა მცირე თუ საშუალო ზომის ობიექტი, რომლებიც ნამდვილ ქართულ, ავთენტურ, ტრადიციულ თუ მოდერნიზებულ კერძებს სთავაზობენ მომხმარებლებს. ღომი და ნადუღი სოფლის სტილში, კუბდარი სვანეთიდან, თონის პურის სენდვიჩები, ფხალი, იმერული ეკალა, წიწილა მაყვლის სოუსში, ფუჩხოლია თუ ნამდვილი კახური მწვადები - რაც არ უნდა „გწყუროდეთ“, Glovo გაძლევთ შესაძლებლობას, სახლიდან გაუსვლელად მოიწყოთ კულინარიული მოგზაურობა ჩვენი ქვეყნის გარშემო.
რომელია თქვენი ფავორიტი? გვიპასუხეთ კომენტარებში - ერთად გავაგრძელოთ ქართული გემოებით სავსე მოგზაურობა!
დღის ტოპ 10 სიახლე
„ამბასადორი აილენდ ბათუმი” ინოვაციურ პროექტს დუბაის უძრავი ქონების საერთაშორისო გამოფენაზე წარადგენს
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
19 , 2025
დუბაის მსოფლიო სავაჭრო ცენტრში უძრავი ქონების საერთაშორისო გამოფენაზე „ამბასადორი აილენდ ბათუმის” გუნდი ისტორიული მნიშვნელობის პროექტს წარადგენს, რომელიც ორი ხელოვნური ნახევარკუნძულისა და ერთი ხელოვნური კუნძულის ზღვაში ფორმირებას ისახავს მიზნად.
„ამბასადორი აილენდ ბათუმის” პროექტი მდგრადი განვითარებისა და ჭკვიანი ქალაქის პრინციპების სრული დაცვით ვითარდება და რეგიონის ურბანული განვითარების ახლებური სტანდარტების დადგენას მოემსახურება.
„ჩვენ ღრმად გვწამს, რომ „ამბასადორი აილენდ ბათუმის” პროექტს მნიშვნელოვანი ზეგავლენის მოხდენა შეუძლია, ბათუმისთვის ახლებური მომავლის ფორმირებისა და საერთაშორისო ასპარეზზე ჩვენი რეგიონის ცნობადობის გაზრდის პროცესში. ჩვენი გუნდის ძირითად მამოტივირებელ ძალას, იმგვარი დანიშნულების ადგილის შექმნა წარმოადგენს, სადაც სრულფასოვნად იქნება ასახული ის სულისკვეთება, რომელიც საქართველოს, როგორც ქვეყანას, განვითარებასთან და წინსვლასთან მიმართებით ახასიათებს, აღნიშნა „ამბასადორი აილენდ ბათუმის გენერალურმა დირექტორმა.
საგამოფენო პერიოდში, კომპანიის წარმომადგენლები სხვადასხვა ბიზნეს პროგრამაში მიიღებენ მონაწილეობას და სპეციალურად მოწყობილ მასშტაბურ მულტიფუნქციურ სტენდთან, კუნძულზე საინვესტიციო შესაძლებლობებთან დაკავშირებით ამომწურავ ინფორმაციას მიაწვდიან დაინტერესებულ პირებს.
სტენდის თითოეულ სტუმარს, შესაძლებლობა ექნება კუნძულის ვირტუალურ ტურში მიიღოს მონაწილეობა. აღნიშნული ტურის სრულყოფა კი, ხელოვნური ინტელექტისა და ინტერაქციული ეკრანების საშუალებით მოხდება.
კუნძულის პროექტს „ამბასადორი ჯგუფი“ სხვადასხვა საერთაშორისო კომპანიასთან თანამშრომლობით ახორციელებს, როგორებიცაა: ბრიტანული კომპანია Arup, რომელიც მსოფლიო მასშტაბით არაერთი ქალაქის გეგმარებაშია ჩართული, არქიტექტურული და საინჟინრო კომპანია Yüksel Proje