2025 წელი ჯერ არ დასრულებულა, თუმცა შეინიშნება პოზიტიური ტენდენცია, ფიქსირდება ზრდა - Vaziani Company
„ვაზიანი კომპანიმ“ მონაწილეობა მიიღო სამხრეთ კორეის ქალაქ დეჯონში გამართულ Daejeon International Wine EXPO-ს მასშტაბურ გამოფენაში , - ამის შესახებ Business Insider Georgia - ს კომპანიის გაყიდვებისა და მარკეტინგის უფროსმა აურიკა კროიტორმა განუცხადა.
„2025 წლის ოქტომბერში „ვაზიანი კომპანიმ“ მონაწილეობა მიიღო სამხრეთ კორეის, ქალაქ დეჯონში გამართულ Daejeon International Wine EXPO-ს მასშტაბურ გამოფენაში. ღონისძიებაზე, რომელიც აერთიანებს ღვინის სფეროს პროფესიონალებს, ბაიერებს და ღვინის მოყვარულებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით, ვაზიანი კომპანიმ წარადგინა როგორც კლასიკური, ასევე ტრადიციული ქვევრის მეთოდით დაყენებული ღვინოები. გარდა ამისა, დავარეგისტრირეთ ჩვენი ღვინოები კონკურსზე, რომელიც მანამდე გაიმართა და მივიღეთ ოთხი ოქროს მედალი, რაც მართლაც შესანიშნავი შედეგია.
აღსანიშნავია, რომ სამხრეთ კორეის ბაზარი ახალ ბაზარს წარმოადგენს. ქართული ღვინო მათთვის ჯერ კიდევ ეგზოტიკად ითვლება, თუმცა ინტერესის ზრდა შესამჩნევია, რაც დადებითი ნიშანია. განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც მსოფლიოში, მათ შორის კორეაშიც, ღვინის მოხმარებისა და ექსპორტის შემცირების ტენდენცია შეინიშნება, ქართულ ღვინოზე მოთხოვნა იზრდება. კორეის ბაზარი მიჩვეულია მაღალი ხარისხის მშრალ ღვინოებს ისეთი ტრადიციული მწარმოებელი ქვეყნებიდან, როგორიცაა საფრანგეთი, ესპანეთი და იტალია. თუმცა, სწორედ ამ ბაზრებიდან იმპორტირებული ღვინოების გაყიდვებისა და მოხმარების მაჩვენებლები მცირდება.

2025 წელი ჯერ არ დასრულებულა, თუმცა უკვე შეინიშნება პოზიტიური ტენდენცია, ფიქსირდება ზრდა. 2024 წელსაც დაფიქსირდა რეალური ზრდა: მოცულობის მხრივ დაახლოებით 11%-ით, ხოლო თანხობრივი მაჩვენებლით ოდნავ უფრო მეტი. ეს ფაქტორი საქართველოს ერთ-ერთ იმ იშვიათ ქვეყანად აქცევს, სადაც ზრდა შეინიშნება საერთო გლობალური კლების ფონზე, რაც ძალიან კარგი შედეგია და რა თქმა უნდა, დიდი მოტივაციაა ჩვენი გუნდისთვის.
ვგეგმავთ, კიდევ უფრო აქტიურად შევიდეთ კორეის ბაზარზე, გავზარდოთ ცნობადობა და რაც შეიძლება მეტ მომხმარებელს გავაცნოთ ქართული ღვინო. ამისთვის, აუცილებელია უფრო მეტი ძალისხმევა და აქტიურობა როგორც კორეაში, ისე სხვა ბაზრებზეც. საერთო კლების ფონზე ზრდის ტენდენცია განსაკუთრებულად შთამაგონებელია და გვაძლევს სტიმულს, რომ კიდევ უკეთ წარმოვაჩინოთ ქართული ღვინო საერთაშორისო ბაზარზე “, - ამბობს კომპანიის გაყიდვებისა და მარკეტინგის უფროსი.
სხვა სიახლეები
ეკა ყიფიანის 7 რეკომენდაცია თბილისის წიგნის დღეებისთვის- ღონისძიების გენერალური სპონსორია საქართველოს ბანკი
14.11.2025.15:39
14, 15 და 16 ნოემბერს თბილისის წიგნის დღეები გაიმართება, ამ დღეებს წიგნის ყველა მოყვარული მოუთმენლად ელის. როგორც განათლების მთავარი მხარდამჭერი, საქართველოს ბანკი უკვე მესამე წელია, რაც ამ მნიშვნელოვანი ღონისძიების გენერალური სპონსორია. წიგნის მოყვარულებს წელსაც განსაკუთრებული შეთავაზებები ელით:
• Student Card-ისა და sCool Card-ის მფლობელები 20%-იან ქეშბექს მიიღებენ, მაქსიმუმ 20 ლარის ოდენობით (sCool Card-ის შემთხვევაში, არ დაგავიწყდეს, შეთავაზება sCoolApp-ში უნდა გაიაქტიურო).
• PLUS ბარათით გადახდისას კი დააგროვებ 10-ჯერ მეტ PLUS ქულას (მაქსიმუმ 20 000 PLUS ქულა).
გარდა ნაცნობი ავტორებისა და სერიებისა, წიგნის დღეები ლიტერატურული აღმოჩენებისთვისაა. არჩევანი რომ გაგიმარტივდეს, ეკა ყიფიანი სააგენტო სუპერმარკეტის თანადამფუძნებელი გაგიზიარებს რჩევებს.
თუ გინდა შენი იდეები და ხედვები რეალურ პროდუქტად, დასამახსოვრებელ კამპანიად თუ ეფექტურ გადაწყვეტილებად იქცეს, აუცილებლად გაეცანი შემდეგ წიგნებსა თუ ავტორებს:
Rick Rubin – The Creative Act: A Way of Being
რიკ რუბინი, ლეგენდარული პროდიუსერი, კრეატიულობას არა როგორც უნარს, არამედ როგორც არსებობის გზას განიხილავს. ეს წიგნი გასწავლის, როგორ აღმოაჩინო შენში არსებული შემოქმედებითი ენერგია, როგორ დაძლიო შიშები და იცხოვრო უფრო საინტერესოდ.
რორი საზერლენდი – ალქიმია
რორი საზერლენდი, რეკლამის გურუ, გვასწავლის, რომ პრობლემების გადასაჭრელად მხოლოდ ლოგიკის გამოყენება საკმარისი არ არის. ის ამტკიცებს, რომ რადგან ადამიანები ირაციონალური არსებები არიან და ემოციებით მოქმედებენ, ხშირად არალოგიკური და კრეატიული გადაწყვეტილებები გაცილებით დიდი წარმატების მომტანია. “ალქიმია” ფსიქოლოგიაზე დაყრდნობით გასწავლის, როგორ შექმნა “მაგია”, რომელიც ლოგიკას ეწინააღმდეგება, მაგრამ ყველაზე ეფექტურად მუშაობს.
Ed Catmull – Creativity, Inc
Pixar – ეს არის სტუდია, რომელმაც ანიმაციური ფილმების სამყარო თავდაყირა დააყენა. ედ კეტმული, Pixar-ის თანადამფუძნებელი, დეტალურად გვიყვება, როგორ შექმნა კულტურა, სადაც გენიალური იდეები ბიუროკრატიაში არ კვდება. წიგნში ავტორი გასწავლის გუნდის მართვის ეფექტურ მეთოდებს და გიზიარებს პიქსარის წარმატების საიდუმლოსაც.
Tina Seelig – Insight Out
გენიალური იდეა უსარგებლოა, თუ არ იცი, როგორ აქციო იგი რეალობად. სტენფორდის უნივერსიტეტის პროფესორი, ტინა სილიგი, ამ წიგნში გასწავლის, როგორ მართო კრეატიული პროცესი, განიხილავს 6-საფეხურიან “ინოვაციის ციკლს”, თითოეული საფეხური საჭიროა, რომ მიგნებისგან (insight), ხელშესახები შედეგი (out) მიიღო.
Tim Brown – Change by Design
IDEO-ს აღმასრულებელი დირექტორი გვასწავლის დიზაინ-აზროვნებას (Design Thinking) – ადამიანზე ორიენტირებულ მიდგომას, რომელიც დიზაინერების ხელსაწყოებს იყენებს ბიზნესის, განათლებისა და სერვისების ტრანსფორმაციისთვის.
Yuval Noah Harari – Sapiens
იმისთვის, რომ კარგად შექმნა, უნდა იცოდე, რისთვის ქმნი. ჰარარის ეპიკური ნაშრომი გვიხსნის, თუ როგორ შევძელით, რომ ფიქციური ნარატივების შექმნის ხარჯზე პლანეტის დომინანტი სახეობა გავმხდარიყავით. ეს არის კაცობრიობის დიდი სურათი, რომელიც შენს კრეატიულ გადაწყვეტილებებს უფრო ღრმა შინაარსს შესძენს.
რეზო გაბრიაძე – ჩემი პატარა ქალაქი (მოგონებები)
და ბოლოს, გენიალური რეზო გაბრიაძის “ჩემი პატარა ქალაქი” ქართული სულით, იუმორით და პოეზიით სავსე პატარა სამყაროა. ეს წიგნი არ არის მხოლოდ მოგონებების კრებული, აქ ნახავ, როგორ ქმნიან ჩვეულებრივი ადამიანები არაჩვეულებრივ ისტორიებს და როგორ უნდა იპოვო ხელოვნება მარტივ, უბრალო დეტალებში.
ეს ჩამონათვალი შესანიშნავი გზამკვლევია ყველასთვის, ვინც კრეატიულ სფეროში მუშაობს ან უბრალოდ უნდა, შემოქმედებითად გაიზარდოს.
ასე რომ ეწვიე ექსპო ჯორჯიას და შეუერთდი ლიტერატურულ თავგადასავლებს.