მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7092.8
0.0025
flag
AZN 1.5911
-0.0001
flag
CNY 38.179
0.0111
flag
EUR 3.1204
-0.0019
flag
GBP 3.5503
0.0081
flag
KZT 52.19
0.0014
flag
TRY 0.0637
0
flag
USD 2.7052
-0.0004

20–21 დეკემბერს Spotlight-ი ბრუნდება - ღონისძიების წარმდგენია საქართველოს ბანკი

news image

20–21 დეკემბერს, Spotlight-ის რიგით მეთორმეტე ღონისძიება სასტუმრო „რადისონ ბლუ ივერიაში” გაიმართება. ქვეყნის ერთ-ერთი მთავარი ინსპირაციული შეხვედრების სერია წელსაც საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით ხორციელდება.

Spotlight-ი უკვე წლებია იქცა სივრცედ, სადაც მარკეტინგის, ტექნოლოგიების, მედიის, ბიზნესის, დიზაინისა და შემოქმედებითი ინდუსტრიების პროფესიონალები იკრიბებიან, გამოცდილების, ცოდნისა და ინსპირაციის გასაზიარებლად.

წლევანდელი სპიკერების ვინაობა პირველ დეკემბერს გახდება ცნობილი.

ორდღიანი ღონისძიება 25-ზე მეტ სპიკერს, მათ ინსპირაციულ ისტორიებს, მასტერკლასებს, პანელურ დისკუსიებსა და ნეთვორქინგის შესაძლებლობას აერთიანებს.

Spotlight-ი ყოველწლიურად 1500-მდე პროფესიონალს უყრის თავს.

„საქართველოს ბანკისა და Spotlight-ის თანამშრომლობა უფრო მეტია, ვიდრე თანამშრომლობის ტრადიცია - ეს არის ერთობლივად გავლილი გზა, რომელიც წლიდან წლამდე ქმნის ახალი ენერგიის, ისტორიებისა და გამორჩეული იდეების გაცვლის სივრცეს. შესაბამისად, Spotlight-ი იქცა ადგილად, სადაც ინოვაცია და კრეატიულობა ერთიანდება. ამ პროცესის ნაწილად ყოფნა კი ჩვენთვის ყოველთვის მნიშვნელოვანია. მადლობა გვინდა გადავუხადოთ ამ პროექტის განხორციელებაში ჩართულ თითოეულ ადამიანს, რომლებიც ამ პლატფორმას ყოველ წელს კიდევ უფრო მეტად გამორჩეულს ხდიან. გელით Spotlight-ზე,“ - აცხადებს საქართველოს ბანკის ბრენდის მიმართულების ხელმძღვანელი, მარიამ ცანავა.

„პროექტის ორგანიზატორებს გვჯერა, რომ შთაგონებას ძალიან დიდი ძალა აქვს. ამიტომ ვქმნით სცენას, რომელიც 2 დღის განმავლობაში ინსპირაციის ეპიცენტრი გახდება. სპიკერები მთავარ სცენაზე საკუთარ იდეებს, წარმატების და მარცხის ისტორიებს გაგვიზიარებენ და გვჯერა, რომ ეს გამოცდილება უამრავი ადამიანის ცხოვრებას სასიკეთოდ შეცვლის. გარდა ამისა, Spotlight საუკეთესო საშუალებაა ნეთვორქინგისთვის, რადგან აქ ადამიანებს შეუძლიათ იპოვონ ახალი პარტნიორები და მეგობრები. ეს ურთიერთობები კი მთელი ცხოვრება გრძელდება. საქართველოს ბანკის მთავარი გზავნილია „არ გაჩერდე“. ეს სიტყვები ძალიან ბევრ ადამიანს და ორგანიზაციას აძლევს მოტივაციას. ის, რომ საქართველოს ბანკი დგას ჩვენს გვერდით, ვფიქრობ, მთელი ინდუსტრიისთვის ნათქვამი გზავნილია, არ გაჩერდნენ, იმოძრაონ და გახდნენ უკეთესები. ჩვენ კი ამ ნდობას აუცილებლად გავამართლებთ“, - ამბობს Spotlight-ის დამფუძნებელი აკო ახალაია.

ბილეთების გაყიდვა 2 დეკემბერს, 16:00 საათიდან დაიწყება. ვებგვერდებზე biletebi.ge, tkt.ge.

თუ გსურთ ბილეთების შეძენა კორპორაციულად, დაუკავშირდით მარკეტერის კომერციულ სამსახურს ელ. ფოსტაზე: sales@marketer.ge.

შევხვდებით Spotlight-ზე.

 

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image აქტიურად ვმუშაობთ ახალი კოლექციის განვითარებაზე, რომელიც სიახლე იქნება ჩვენი მომხმარებლისთვის - KENE

25.11.2025.18:00

„კენე“ აქსესუარების და ტანსაცმლის მწარმოებელი ქართული ბრენდია, რომლის ისტორიაც 2019 წლიდან იწყება. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia „კენეს“ დამფუძნებლებს ნინი გოგსაძესა და ეკა სუდაძეს ესაუბრა.

როგორია კომპანიის მიმდინარე სიახლეები?

ამ ეტაპზე აქტიურად ვმუშაობთ ახალი კოლექციის განვითარებაზე, რომელიც სიახლე იქნება ჩვენი მომხმარებლისთვის და მოერგება არა მხოლოდ ქალბატონებს, არამედ მამაკაცებსაც. პარალელურად ვმუშაობთ საახალწლო კორპორატიულ შეკვეთებზე, რასაც ბოლო წლებში აქტიურად ვაკეთებთ დღესასწაულებზე და ვეხმარებით კომპანიებს თანამშრომლების გახარებაში. ჩვენი შეთავაზება მოიცავს თემატურ სასაჩუქრე ნაკრებს.

როგორ აფასებთ მოთხოვნას და ინტერესს საერთაშორისო ბაზარზე? ადგილობრივ ბაზარზე?

ამ ეტაპზე ჩვენი მთავარი გაყიდვები ადგილობრივ ბაზარზე მიმდინარეობს, სადაც მოთხოვნა პოზიტიური დინამიკით იზრდება და მომხმარებელი აქტიურად ინტერესდება ბრენდის პროდუქციით. საერთაშორისო ბაზარზე ჯერ საწყის ეტაპზე ვართ, თუმცა უკვე ვმუშაობთ ახალი შესაძლებლობებისა და პარტნიორების მოძიებაზე. ჩვენი მიზანია ეტაპობრივად მოვახდინოთ KENE-ს გაცნობა უცხოელ მომხმარებელთან და აღმოვაჩინოთ ახალი მიმართულებები ექსპორტისთვის.

რას მიიჩნევთ ბრენდის კონკურენტულ უპირატესობად?

KENE-ს მთავარი კონკურენტული უპირატესობა არის უნიკალური დიზაინი, მაღალი ხარისხის მასალები და დეტალებზე ორიენტაციაა. ვცდილობთ, რომ ჩვენს შექმნილ თითოეულ პროდუქტს ინდივიდუალური ხასიათი ჰქონდეს.

როგორია გეგმები საექსპორტო ბაზრების გაფართოებისა და ასორტიმენტის ზრდის თვალსაზრისით?

უკვე დავიწყეთ მუშაობა Etsy-ის პლატფორმაზე ჩვენი ონლაინ მაღაზიის სრულყოფილი გამართვის მიზნით, რომელიც დაგვეხმარება საერთაშორისო მომხმარებელთან უფრო მარტივად კომუნიკაციაში და პროდუქციის წარდგენაში.
პარალელურად, ვგეგმავთ ასორტიმენტის გაფართოებას - ახალი მოდელების დამატებას, რათა სხვადასხვა ბაზრების მოთხოვნებს უკეთ მოვერგოთ და ექსპორტის პოტენციალი კიდევ უფრო გავზარდოთ.

აღსანიშნავია, რომ პერიოდულად არის ქეშბექები და სხვადასხვა სახის შეთავაზებები, რომლებსაც ,,კენე“ ბანკებთან თანამშრომლობით ახორციელებს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა