16 ივნისს თბილისში მასშტაბური ბიზნეს ღონისძიება - „HR ბიზნეს სამიტი“ გაიმართება
HR hub-ის ორგანიზებით, 16 ივნისს, 16:00სთ-ზე, ფუნიკულიორის კომპლექსში, წლის მთავარი HR მოვლენა HR ბიზნეს სამიტი 2025 ჩატარდება. ოქროს სპონსორია Teamboat. ღონისძიების ვერცხლის სპონსორია apeople/adjarabet.com.
8 წლიანი ისტორიის მქონე ღონისძიება, როგორც ყოველთვის, წელსაც ბევრ სიახლეს გპირდებათ. HR ბიზნეს სამიტის მთავარი თემა HR ქეისებია.
ღონისძიება, ცოდნისა და გამოცდილების გაზიარებასთან ერთად, გაჯერებული იქნება საინტერესო HR ქეისებით და ინსპირაციის უდიდესი დოზით.
თქვენ გელოდებათ შთამაგონებელი გამოსვლები, პანელური დისკუსიები, მასტერკლასები, ნეთვორქინგი, გათამაშება და პრიზები. ძველი და ახალი პარტნიორებს/კოლეგებს ერთ სივრცეში შეხვდებით.
სპიკერები აქტუალურ თემებზე საკუთარ გამოცდილებას გაგვიზიარებენ, თუ როგორ გადაჭრეს და მოაგვარეს სხვადასხვა გამოწვევა.
HR ბიზნეს სამიტზე დასასწრები ბილეთების შესაძენად გადადით ბმულზე: ბილეთები
ბილეთის ღირებულება: 354 ლარი დღგ-ს ჩათვლით. ბილეთების შეძენა შესაძლებელია 7 ივნისამდე.
რა გელოდებათ, როგორი იქნება ღონისძიების ფორმატი და რა აქტივობებია დაგეგმილი წლევანდელ სამიტზე?
• სპიკერების გამოსვლები მთავარ სცენაზე;
• პანელ დისკუსია;
• ვორქშოპები;
• HR Expo;
• სახალისო და შემეცნებითი აქტივობები;
• მუსიკალური ნომრები;
• გათამაშებები, თქვენ უამრავი საჩუქარი გელოდებათ.
დაესწრებით შთამაგონებელ გამოსვლებს მთავარ სცენაზე, მასტერკლასებსა და ვორქშოპებს, მიიღებთ ახალ ცოდნას, გაიზიარებთ გამოცდილებას, შეიძინთ ახალ კონტაქტებს და დატკბებით ფუნიკულიორის შესანიშნავი გარემოთი და ხედებით.
ვისთვისაა ღონისძიება?
ღონისძიება განკუთვნილია კერძო და საჯარო სექტორის:
• HR გუნდებისთვის (HR დირექტორები, HR მენეჯერები, HR სამსახურის სხვადასხვა მიმართულების თანამშრომლები);
• დამფუძნებლებისთვის, დირექტორებისთვის;
• C-Suite – TOP მენეჯერებისთვის;
• HR სფეროთი დაინტერესებული ადამიანებისთვის.
ვინ იქნებიან სპიკერები და რა თემებზე იქნება საუბარი?
ღონისძიების ძირითად ნაწილს საშა კაცმანი, სანდრო ჯეჯელავა და პაატა პაპავა გაუძღვება.
თითოეული მათგანი თქვენს წინაშე სხვადასხვა თემით წარდგება. შემდეგ კი პანელში სასაუბროდ და კონკრეტული ეიჩარ ქეისების მოსაყოლად, სხვადასხვა კომპანიის ეიჩარებსა და დირექტორებს მოიწვევენ. ასევე, იქნება 5 პანელ დისკუსია აქტუალურ თემებზე.
სპიკერი: სანდრო ჯეჯელავა – Flowmaster – ის დამფუძნებელი და დირექტორი
თემა: HR Story 1995 – 2035 წლებში (როგორ იცვლებოდა და შეიცვლება HR-ის როლი)
პანელ დისკუსია I: HR transformation story
პანელის მონაწილეები:
• ნუცა კაციტაძე – საქართველოს ბანკის ტალანტების განვითარების დირექტორი;
• ლელა სალაყაია – სელფი მობაილის Პერსონალთან მუშაობისა და ადმინისტრაციულ საკითხთა დირექტორი;
• ნინო ნანიკაშვილი – GMT/HOSPITALITY – ის ადამიანური კაპიტალის მართვისა და ადმინისტრაციული დეპარტამენტის ხელმძღვანელი.
სპიკერი: პაატა პაპავა – „თიმბოუთის“ მმართველი პარტნიორი
თემა: HR ლიდერის პორტრეტი
პანელ დისკუსია II: ინიციატივები
პანელის მონაწილეები:
• პაპუნა ტოლიაშვილი – სინერჯი ჯგუფის მმართველი პარტნიორი;
• ნინო კიკნაველიძე – Deputy People Director at Adjarabet.com;
• თამარ მიქაბერიძე – Head of HR and Administrative Department at Swiss Capital.
სპიკერი: საშა კაცმანი – ორგანიზაციული ცნობიერების, კულტურის და ლიდერობის კონსულტანტი, Katsman&Friends – ის დამფუძნებელი
თემა: კომუნიკაციის პარადიგმები მართვასა და ლიდერობაში
პანელ დისკუსია III: როგორ გახდეს HR ბიზნესის ნაწილი
პანელის მონაწილეები:
• ზეინაბ ლომაშვილი – პროკრედიტ ბანკის დირექტორი და მმართველი საბჭოს წევრი;
• ნოდარ ყანჩაველი – სოკარ ჯორჯია პეტროლიუმის დირექტორი.
პანელ დისკუსია IV: HR ქეისები HR ლიდერებისგან – წარმატების ალგორითმი თუ HR ჯადოქრობა?
პანელს გაუძღვება HR და ორგანიზაციული განვითარების ექსპერტი ნანა ყუფუნია და Talent Flow-ს დამფუძნებელი ლიკა ნოზაძე
პანელის მონაწილეები:
• თეა რუსიტაშვილი – ეროვნული ბანკს აპარატის უფროსი;
• გიორგი ტრაპაიძე – ენერგო-პრო ჯორჯიას ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის უფროსი;
• მარიამ სანაია – ველი სთორის კულტურისა და ორგანიზაციული განვითარების ხელმძღვანელი.
პანელ დისკუსია V: პანელი – HR ტრანსფორმაცია ციფრულ სამყაროში
პანელს გაუძღვება ნინი ხარშილაძე, Signify-ის ბიზნესის განვითარების მენეჯერი
პანელის მონაწილეები:
• მედეა ტაბატაძე – Insource-ის მმართველი პარტნიორი, მენეჯმენტ კონსულტანტი;
• დავით ტაბატაძე – BLC-ის დავების მიმართულების ხელმძღვანელი;
• თაკო ფოცხიშვილი – ასკანელის HR მენეჯერი.
პანელ დისკუსია IV: Self.HR– ადამიანები ბიზნესში: ვინ ქმნის წარმატების ისტორიას?
პანელს გაუძღვება ნინო ფეიქრიშვილი – Self.HR-ის თანადამფუძნებელი
პანელის მონაწილეები:
• ირმა დაუშვილი – დიოს დამფუძნებელი/CEO;
• თინათინ რუხაძე – ACT გლობალის მმართველი პარტნიორი;
• ამირან ამბროლაძე – თბილისის თავისუფალი სკოლა – დირექტორი.
ვორქშოპები
ვორქშოპი I: apeople – გააცნობიერე სტერეოტიპები
სტერეოტიპები და გაუცნობიერებელი მიკერძოებები ჩვენს გონებაში ნელ-ნელა, ჩვენგან დამოუკიდებლად იძერწება. ხშირად გვგონია, რომ თავისუფლად ვფიქრობთ და მიუკერძოებლები ვართ, თუმცა სტერეოტიპები ჩუმად გვკარნახობენ არჩევანს. თუ მეტი გაინტერესებს, გეპატიჟებით ვორქშოფზე, სადაც ერთად დავფიქრდებით, რა გავლენას ახდენს ჩვენს ქვეცნობიერში ჩამალული მიკერძოებები ჩვენს გადაწყვეტილებებზე, გუნდურ ურთიერთობებსა და სამუშაო კულტურაზე.
შემოგვიერთდი, იქნებ შენი გაოცებაც შევძლოთ!
ღონისძიება ტრადიციულად უამრავი აქტივობით იქნება დატვირთული. ბოლოს გელოდებათ სიურპრიზი.
ვორქშოპი II: ფლომასტერი
Gen Z-ის Onboarding – როგორ ვითანამშრომლოთ თაობასთან, რომელიც ცვლის თამაშის წესებს.
ტრენერები: ანი ხარშილაძე & მარიეტა მაჭარაშვილი
მენეჯმენტი და ლიდერობა ბუნებრივი, ემოციური და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით
ტრენერები: ქეთი ტყავაძე & ვანო ნადირაძე
ვორქშოპი III: გუნდის ტრანსფორმაცია: HR ქეისების განხილვა ერთობლივი წარმატებისთვის
აღმოაჩინეთ ეფექტური გუნდების ძალა! ამ დინამიურ და ინტერაქციულ ვორქშოპზე თქვენ ჩაუღრმავდებით რეალურ HR ქეისებს, რათა დაადგინოთ გუნდის წინაშე მდგარი ხშირი გამოწვევები და ერთობლივად შეიმუშაოთ ეფექტური თიმბილდინგური გადაწყვეტები. გაიგეთ, როგორ შეუძლია სტრატეგიულ ინტერვენციებს პირდაპირ გააუმჯობესოს კომუნიკაცია, გაზარდოს ნდობა, გადაჭრას კონფლიქტები და გაზარდოს პროდუქტიულობა თქვენს ორგანიზაციაში. მიიღეთ პრაქტიკული ცოდნა, რომლის დაუყოვნებლივ გამოყენებასაც შეძლებთ მაღალი მოსწრების (HPT) გუნდების შესაქმნელად და ხელშესახები ბიზნეს სარგებლის მისაღებად.
HR Expo
ღონისძიებაზე დაგხვდებათ HR Expo, სადაც სხვადასხვა კომპანია საინტერესო და საჭირო HR სერვისებს გაგაცნობენ და სპეციალურ შეთავაზებებსაც შემოგთავაზებენ.
• HRSchool – პირველი HR სკოლა საქართველოში!
• საოჯახო მეღვინეობა მილდიანი
• Safco
• Grant Thornton
• Smart Academy
• BackOffice
• Piel Naturals
• Fitpass
• Self.HR
• TreeDesign
• DGN Consulting
• Varanini Coffee Georgia.
• თუ თქვენც დაინტერესებული ხართ HR Expo – ში მონაწილეობით ან ღონისძიების სრული სასპონსორო შემოთავაზებით, მოგვწერეთ: info@hrhub.ge
გადახედეთ HR ბიზნეს სამიტის 8 წლიან წარმატებულ ისტორიას!
1. HR Business summit 2024
2. HR Business summit 2023
3. HR Business summit 2022
4. HR Business summit 2021
5. HR Business summit 2020
6. HR Business summit 2019
7. HR Business summit 2018
შემოგვიერთდით HR გუნდებთან ერთად!
ჩვენ ერთად ვქმნით წლის მთავარ HR ღონისძიებას, დღეს, რომელიც სულ გემახსოვრებათ!
მხარდამჭერები არიან: FitPass ფლომასტერი Self.HR Grant Thornton Georgia / გრანთ თორნთონსაქართველო Network • ნეთვორქი Geosoft Cloud • ჯეოსოფტი TreeDesign
მედია მხარდამჭერია: Business Insider Georgia, Palitra Media Holding • პალიტრა მედია ჰოლდინგი
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
03.06.2025.18:12
თბილისის მშრალი პორტი (Tbilisi Dry Port) ოფიციალურად ამოქმედდა - თანამედროვე საკონტეინერო და სატვირთო ტერმინალმა დღეიდან მუშაობა დაიწყო. როგორც Tbilisi Dry Port-ის სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარემ ჯემალ ინაიშვილმა მედიასთან განაცხადა, მშრალი პორტის მშენებლობა რამდენიმე ფაზას მოიცავს. პირველი ფაზის ფარგლებში პორტს ყოველწლიურად 100,000 TEU-ს დამუშავება შეუძლია. საბოლოოდ კი ყველა ფაზის დასრულების შემდეგ შეძლებს 200,000 TEU-მდე სიმძლავრის გაზრდას.
„თბილისის მშრალი პორტის პირველი ფაზა პროექტის მიხედვით წელიწადში 100 000 კონტეინერზეა გათვლილი. შემდეგ უკვე მეორე ფაზა ითვალისწინებს, რომ ეს რაოდენობა გაიზრდება 200 000 ერთეულ კონტეინერამდე. პარალელურად ვიწყებთ A კლასის საწყობების მშენებლობას. მეორე ფაზის ფარგლებში ჩვენ ავაშენებთ დაახლოებით 10 000 კვ/მ საწყობს და შემდეგ უკვე ამას დაემატება კიდევ 50 000 კვ/მ-ს თანამედროვე ტიპის, A კლასის საწყობები“, - აცხადებს ჯემალ ინაიშვილი.
მისივე განმარტებით, თბილისის მშრალი ტიპი ყველა სახის ტვირთებს მოემსახურება. პორტში შევა, როგორც იმპორტი, ასევე ექსპორტი. აღნიშნული ინფრასტრუქტურა გამოყენებული იქება ასევე ტრანზიტული ტვირთებისთვისაც.
„საექსპორტო ტვირთების გარკვეული რაოდენობა ზუსტად აქ მოთავსდება კონტეინერში და შემდეგ მოხდება მისი ტრანსპორტირება ფოთსა და ბათუმში და აგრეთვე ჩვენ ორიენტირებული ვართ, რომ ვიყოთ დამაკავშირებელი ცენტრალურ აზიასა და საქართველოს ნავსადგურებს შორის და ჩვენ ამ მიმართულებითაც გვაქვს უკვე კონკრეტული მოლაპარაკებები. მათ შორის ჩინელებთან და ჩინური ტვირთი შემოვა აქ გარკვეული რაოდენობით, აგრეთვე ყაზახეთთან და რა თქმა უნდა ჩვენს უახლოეს მეზობლებთან აზერბაიჯანთან და სომხეთთან. ყველა ტიპის ტვირთი, რომლის ტრანსპორტირება ხორციელდება კონტეინერით.
მე ძალიან ხშირად ვამბობ, რომ ჩვენ ექსპორტზე ორიენტირებული ქვეყანა ვართ და ჩვენი საექსპორტო ბაზა არის ცენტრალურ აზიაში და ჩვენს მეზობელ ქვეყნებში. ამიტომაც საჭირო იყო, რომ ინფრასტრუქტურა ყოფილიყო თბილისში განთავსებული. ვინაიდან, თბილისს ასეთი ტიპის საკონტეინერო ტერმინალი და ჰაბი არ გააჩნდა აქამდე. იმიტომ, რომ ძირითადი იმპორტი მოდის საქართველოში შემოსული ტვირთების თბილისზე და შესაბამისად ჩვენ უნდა ვყოფილიყავით ახლოს რა თქმა უნდა მთავარ სარკინიგზო კვანძთან და შესაბამისად ჩვენს მეზობელ ქვეყნებთან, საიდანაც ხორციელდება ექსპორტი და აგრეთვე, ცენტრალური აზრის ქვეყნებთან განსაკუთრებით, ყაზახეთზე მაქვს აქცენტი და უზბეკეთზე ამ შემთხვევაში“, - აღნიშნა Tbilisi Dry Port-ის სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარემ.
მისივე თქმით, თბილისის მშრალი პორტის მშენებლობის ყველა ფაზის განხორციელების შემდეგ ინვესტიციის საერთო მოცულობა 60 მლნ დოლარს მიაღწევს.
„თითოეული ასე ვთქვათ ფაზა განსხვავდება ერთმანეთისგან, მაგრამ ჯამური ინვესტიცია დაახლოებით 60 მილიონს მიაღწევს“, - განაცხადა ინაიშვილმა.
თბილისი დრაი პორტი – მულტიმოდალური ლოგისტიკური ჰაბი უკვე ფუნქციონირებს საქართველოს დედაქალაქში
აღნიშნული პროექტი წარმოადგენს აბუ დაბი პორტს გრუპის, ნორვეგიული ვილჰელმსენ პორტ სერვისის და ადგილობრივი ინვეკოს კოლაბორაციას. თბილისი დრაი პორტი, პირველი თანამედროვე სარკინიგზო საკონტეინერო და სატვირთო ტერმინალი თბილისში ოფიციალურად ამოქმედდა. ობიექტმა მიიღო როგორც საბაჟო ზონის ავტორიზაცია, ასევე პირველი რკინიგზის ინფრასტრუქტურის ოპერირებისა და უსაფრთხოების სერტიფიკატი საქართველოს რკინიგზის სააგენტოსგან. პორტი სტრატეგიულად მდებარეობს როგორც განუყოფელი ნაწილი საქართველოს ძირითადი საზღვაო პორტებისთვის – ფოთისა და ბათუმისთვის, მომავალში ანაკლიისთვის – და მნიშვნელოვან როლს ითამაშებს კავკასიისა და ცენტრალური აზიის რეგიონის სავაჭრო ნაკადებში.
მთელ მსოფლიოში და ასევე შუა დერეფნის მონაწილე ქვეყნებში ვითარდება საპორტო, სატერმინალო და სარკინიგზო ინფრასტრუქტურა გაზრდილი მოთხოვნიდან და ტვირთნაკადიდან გამომდინარე. განსაკუთრებით კი აღნიშნული ეხება საკონტეინერო ტვირთებს როგორც თანამედროვე სტანდარტს ტრანსპორტირებისთვის.
ობიექტი შექმნილია მასშტაბური და ეფექტიანი ლოგისტიკური ოპერირებისთვის. სრულად პორტი შენდება 3 ფაზად 286 000 კვ.მ ტერიტორიაზე. ამ ეტაპზე დასრულებულია და საოპერაციოდ ფუნქიონირებს პირველი ფაზა , რომელშიც უკვე განხორციელდა 21 მლნ. აშშ დოლარის ინვესტიცია და ის მოიცავს::
• 110 000კვ.მ ტერიტორიას, რომელიც მოიცავს 50,000 მ² საკონტეინერო ეზოს სამი ერთეული ახალი საკონტეინერო ტექნიკით
• სამ 600-მეტრიან სარკინიგზო ჩიხს
• ორ საკუთარ სარკინიგზო ლოკომოტივს, რომლებიც დაკავშირებულია თბილისის დამხარისხებელ სადგურთან
• 2,500 მ² გადახურულ სასაწყობე სივრცეს
• სხვადასხვა ტიპის ამწე ტექნიკასა და სერტიფიცირებულ სასწორებს
ამ ინფრასტრუქტურით პორტს შეუძლია ყოველწლიურად 100,000 TEU-ს დამუშავება, საბოლოოდ კი ყველა ფაზის დასრულების შემდეგ შეძლებს 200,000 TEU-მდე სიმძლავრის გაზრდას.
მშენებლობის მეორე ფაზაში დაგეგმილია საკონტეინერო ეზოს გაფართოება, სარკინიგზო ჩიხის დამატება და თანამედროვე ა კლასის ტიპის 9800 კვ.მ საწყობის მშენებლობა.
თბილისი დრაი პორტი, გარდა იმისა რომ ემსახურება ქართულ პორტებს, ასევე ფუნქციონირებს როგორც საერთაშორისო საზღვაო ხაზებისთვის საკონტეინერო ჰაბი და დეპო – კონტეინერების დამუშავებისა და გადაადგილების ოპერაციების გაუმჯობესების მიზნით. ის წარმოადგენს მნიშვნელოვან პუნქტს ჩინეთიდან და შორეული აღმოსავლეთიდან "შუა დერეფნის" მეშვეობით რკინიგზით გადაზიდული კონტეინერებისთვის. ასევე, პორტი უზრუნველყოფს მოქნილ სატვირთო ნაკადებს ცენტრალური აზიიდან ან შორეული აღმოსავლეთიდან თბილისის დანიშნულებით სხვადასხვა სახის ტრანსპორტის გამოყენებით – რკინიგზით, მფლობელის კონტეინერით ან სატვირთო მანქანებით.
ა/წ 3 მაისს პორტმა მიიღო პირველი შემოსული მატარებელი, რომელიც MSC-ის საზღვაო ხაზის კუთვნილი 30 ერთეული 20-ფუტიანი სავსე კონტეინერით ჩამოვიდა ბათუმიდან. თითოეულ კონტეინერში 26 ტონაზე მეტი ტვირთი იყო განთავსებული, რაც წარმოაჩენს სარკინიგზო გადაზიდვის ეფექტიანობას, ეკოლოგიურ სარგებელს და მძიმე ტვირთის გადაზიდვის ეფექტურ შესაძლებლობას, სატვირთო სამანქანო ტრანსპორტთან შედარებით.
საზღვაო ხაზები, გადამზიდავები და ტვირთის მფლობელები ახლა სარგებლობენ მაღალი ხარისხის მულტიმოდალური ლოგისტიკური სერვისებით, რომლებიც ამარტივებენ მიწოდების ჯაჭვებს და ზრდიან სატრანზიტო პოტენციალს.
პორტის სტრატეგიული ადგილმდებარეობა უზრუნველყოფს: პირდაპირ წვდომას საერთაშორისო ავტომაგისტრალებთან ქალაქის ცენტრის ავლით, ასევე პირდაპირ კავშირს ეროვნულ სარკინიგზო ქსელთან, უპირატესობაა სიახლოვე სახმელეთო საზღვართან – მხოლოდ 70 კმ სომხეთთან და აზერბაიჯანთან და სულ 7 კმ თბილისის საერთაშორისო აეროპორტიდან.